Przeczytaj ten artykuł i zachowaj go na później. Powróć do niego, kiedy tylko poczujesz się smutna. Wszyscy mamy lepsze i gorsze dni. Czasem trzeba się po prostu wypłakać. Ale w większości przypadków, sami możemy wpływać na to, jak się czujemy. Możemy wprowadzić nasz umysł na właściwe tory i znów zacząć się uśmiechać. Przedstawiamy 8 sprawdzony sposobów.

Przeczytaj ten artykuł i zachowaj go na później. Powróć do niego, kiedy tylko poczujesz się smutna. Wszyscy mamy lepsze i gorsze dni. Czasem trzeba się po prostu wypłakać. Ale w większości przypadków, sami możemy wpływać na to, jak się czujemy. Możemy wprowadzić nasz umysł na właściwe tory i znów zacząć się uśmiechać. Przedstawiamy 8 sprawdzony sposobów.

Modlitwa lub medytacja
W zależności, co jest ci bliższe. Znajdź czas, aby posiedzieć w ciszy i porozmawiać ze sobą. Tylko w ten sposób, usłyszysz swój wewnętrzny głos.

Ruch
Każdy wysiłek fizyczny, wspiera produkcję endorfin. Możesz tańczyć, skakać, biegać… to co lubisz.

To co kochasz…
Rób sobie małe przyjemności, rób to co kochasz. Sama wiesz najlepiej, co spowoduje uśmiech na twojej twarzy.

Jedzenie
… jedzenie doskonale poprawia nastrój. Ale nie używaj do tego fast foodów. Przygotuj sobie zdrowy, pożywny ekologiczny posiłek. To wyraz miłości do swojego ciała.

Muzyka
Wielu z nas, będąc z złym nastroju słucha smutnej muzyki. Zamiast tego popraw sobie humor ulubionymi, wesołymi nutami. To działa.

Wdzięczność
Kiedy tylko poczujesz się źle, pomyśl o tych wszystkich dobrych rzeczach, które dostałeś od życia. Widzisz? Nie jest tak źle.

Natura
Wybierz się na spacer, obserwuj otaczający nas świat. Pobaw się z psem albo kotem.

Porządki
Oczyść przestrzeń dookoła siebie. Zrób porządek w szafie, oddaj niepotrzebne rzeczy. Oczyszczając swój dom, oczyścisz też swoją głowę.

Jesienne trendy? Przeczytaj:

Millennial pink. Kolor z przesłaniem.

Zainspiruj się jesiennymi smakami. Zobacz nasz przepis na jesienny hummus z pieczoną dynią